<br /> <b>Warning</b>: file_put_contents(logs/1568471006-2930-input.txt): failed to open stream: No such file or directory in <b>/home/ersthost/public_html/dev/wordino/api/spin.php</b> on line <b>32</b><br /> ۱۰ راهکار مؤثر و کاربردی برای افزایش موجب فریلنسرها

Warning: file_put_contents(logs/1568471005-8118-input.txt): failed to open stream: No such file or directory in /home/ersthost/public_html/dev/wordino/api/spin.php on line 32
این روزها افراد بسیاری بدون آستان فیزیکی تو محل کار و به رخساره دورکاری، داخل خانه امر می کنند. پیش بینی ها علامت می دهند که در آینده تعداد افرادی که در خانه کار می کنند افزایش خواهد یافت. اما همواره یک مشکل درباره امر در بناء برای بسیاری از افراد حیات دارد: «ایجاد انگیزه برای دورکاری درون خانه شاق است.» اگر برای بیدار شدن از رویا و انجام طرز کار که باید انجام دهید موجب کافی ندارید و به ترفندهایی نیاز دارید که شما را برای نخست تشویق کنند، ادامه مطلب را بخوانید.

حتما بخوانید:خوداشتغالی؛ رئیس خود وجود داشتن چه مزایا و معایبی دارد؟فریلنسرها چگونه می توانند درآمد بیشتری کسب کنند؟کار در خانه بخاطر خانمها؛ نمایش چند ایده خلاقانه و کاربردی

ازلحاظ علمی، سطح دوپامین در افرادی که جهت قوی دارند، اعلی است. دوپامین ماده ای شیمیایی است که سلول های تندخو برای ارسال سیگنال به یکدیگر ترشح می کنند. علت اینکه به جای نشستن روی مبل و فکر کردن به پیاده روی، از جای خود اهتزاز می شوید و به قصد پیاده روی از خانه بیرون می روید یا برهان اینکه کار جدیدی را آغاز می کنید، انگیزه ای است که دوپامین در شما خلق می درنگ. خوشبختانه شما می توانید ترشح دوپامین در بدن خود را تحریک کنید؛ یعنی می توانید یاد بگیرید که داخل خودتان علت خلق کردن کنید. با انگیزه بودن یک ویژگی ارثی تراشیدن. ۱. لباس های استراحت خویشتن را با لباس رسمی تر معاوضه کنید

اعتقاد غلطی که از یک فریلنسر در حافظه اکثریت وجود دارد که این است که با شکل راحتی روی مبل لم داده و مشغول حکم است. زمانی که لباس خواب به تن دارید، حافظه شما در وضعیت خواب باقی می ماند؛ پس بهتر است قبل از شروع امر از رخت خواب بیرون بیایید، دوش بگیرید و لباس های استراحت خود را عوض کنید: انگار صبر است واقعا سرکار بروید. ۲. قورباغه خود را قورت بدهید

گاهی پیش می آید که یک کار شاداب درون ترجیح سیاهه کارگر ما قرار دارد. محنت آن فرمان باعث می شود که انجامش را مدام به تأخیر بیندازیم و با خودمان فکر کنیم: «اگر سراغ فهرست انجام کارها نروم، مجبور نخواهم حیات که آن کار سخت و کوفته کننده را اجرا دهم.»

شاید نام تاریخ «قورباغه را قورت بده» از برایان تریسی به شنوایی تان خورده باشد. قورباغه همان کار درمانده کننده ای است که فکر کردن به آن شما را از شروع بوسیله فقره بازمی دارد. کازاندرا استاورو، مؤسس کارخانه «پروپرکورن»، عادت دارد که روز مفید خویشتن را با قورت دادن گریزگاه اش ابتدا کند. این سر در این کارخانه فراگیر شده است. همه کارمندان یک عروسک قورباغه روی میز خود دارند که برای آنها نماد همان کار سخت و فرسوده کننده است. آنها وقتی اجازه دارند قورباغه را از روی میز بردارند که آن امر را انجام داده باشند. بعد از اجرا کارهای سخت، برای ابتدا کارهایی که یار دارید انجام دهید، بهانه ای نخواهید داشت. حتما بخوانید: غلبه کنار عادت به تعویق انداختن کارها با ۱۱ راهکار نظری و خراج بخش ۳. بخاطر روز خویشتن دستور کار داشته باشید

وقتی یک روز کامل پیش ِروی شماست که هیچ دستور کار ای برای پرکردن آن ندارید، از همان ابتدای روز، احساس سردرگمی و خستگی خواهید کرد. فهرستی از تمام کارهایی که باید انجام دهید تمهید کنید. بهتر است به جای استفاده از دستور کار مطلب برداری تلفن همراه تان، فهرست خود را روی کاغذ بنویسید. احساس رضایتی که بعد از عمل و پریدن خوردن کامل کارهای فهرست خواهید داشت، بسیار دل چسب است. برای انجام هر کار، مدت زمان مشخصی تعیین کنید و از زمان تعیین شده سرپیچی نکنید. این وعظ را بوسیله ویژه دربارۀ کارهای مهمی به کار بگیرید که هرگز بوسیله پایان نمی رسند، مانند ضربت کردن شبکه های مدنی. مثلا می توانید نیمه ساعت در نخست و عاقبت روز را به سیلی کردن شبکه های اجتماعی اختصاص دهید. ۴. زمان رسیدگی به ایمیل ها را محدود کنید

برخی از افراد داخل کشش روز، ایمیل های متعددی از طرف همکاران، مشتریان، اعضای قوم و دوستان اخذ می کنند یا ایمیل های تبلیغاتی زیادی به دست گیرایی می رسد. قرائت کردن و دم گذاشتن بخاطر کامل این ایمیل ها، موجب وقفه و از بین رفتن تمرکز شما درون عمل کارهایی می شود که باید ارتکاب دهید؛ پس برای کنترل ایمیل ها زمان مشخصی از روز را در نظر بگیرید.

سه وهله داخل روز بخاطر چک کردن ایمیل ها منطقی به دید می رسد. چنانچه فرصت شما برای انجام کارهای ضروری تان محدود است، ببینید که نیازی بوسیله چک کردن ایمیل ها دارید؟ آیا می توانید کارهای عمده خود را بدون ضربت کردن ایمیل ها پیش ببرید؟ اگر جواب مثبت است، نیازی نیست که وقت خود را بخاطر چک کردن ایمیل ها هدر دهید. حتما بخوانید: چطور ایمیل های دریافتی مان را مدیریت کنیم؟ ۵. وقت فراغت داشته باشید

در کنار وقتی که بخاطر ارتکاب هر کار در نظر پژمرده اید، یک وقت استراحت تیمار در نظر بگیرید. نوشیدن یک فنجان چای پس ازآن از انجام هرکدام از کارهای فهرست، فرصت خوبی برای فاصله اخذ از ورق لپ تاپ است؛ همچنین بوسیله شما یادآوری می نرم که زمان شروع فرمان بعدی فرا رسیده است. علاوه بر این، زمان مشخصی برای صرف ناهار تعیین کنید. ناهارتان را روی میز کارتان نخورید. روی طعم طعام تمرکز کنید و از اشامیدن آن کیف ببرید و خاطر کردن به کار را بوسیله بعد از صرف کردن خوردنی موکول کنید. در جاهل این صورت، ظن اینکه به میان جنین نیاز داشته باشید بیشتر می شود.

کتاب های بسیاری وجود دارند که می توانید اذن تهیۀ غذاهای سالم و سریع را در آنها پیدا کنید. حتما بخوانید: آیا قرار های کوتاه در دم کار باعث اضافه بازده می شوند؟ ۶. زمان پایان فقره را تعیین کنید

شاید برای انجام فقره خاصی شبیه برگرداندن فرزندتان از مهدکودک، مجبور باشید که کارتان را رأس ساعت مشخصی راکد کنید. چنانچه چنین دلیلی برای پایان فرمان ندارید، شایسته کردن آخر حکم خود را تعیین کنید. ازلحاظ روانشناسی، همین که بدانید مثلا سپس از روزگار ۵ می توانید آزاد باشید، سبب مطلع فقره تو شما تکثیر می یابد. اینکه باقی ساعات عصر را چگونه سپری کنید کاملا به دیدن و سلیقه شما رابطه دارد. ۷. نرمش کنید و از هوای آزاد نصیب ببرید

اگر روزتان را با نرمش ساده، پنج دقیقه دویدن در پرگیر آپارتمان خواه پیاده روی سریع آغاز کنید، ذهن شما باخبر خواهد شد. ورزش موجب ترشح اندورفین در بدن و داخل نتیجه باعث شادابی و تکثیر کارمایه می شود. نفس کشیدن هوای بدیع نیز باعث تکثیر تمرکز حواس می شود.

اگر در طول روز احساس خستگی و بی حالی می کنید، برای پیاده روی از خانه بیرون بروید؛ اما اگر بوسیله هر دلیلی امکان صرفنظر مسکن برای تان وجود ندارد، حرکات یوگا عمل دهید. تنفس عمیق و حرکات کششی باعث تجدیدقوای شما خواهند شد. ۸. ساعات کارگر غیرمتعارف نداشته باشید

شاید تعدادی های تان سحرخیز باشید اما در ساعات اولیۀ صبح، وظایفی داشته باشید که مانع از اجرا کارتان می شوند. مثلا خردسال های شما صبح مهلت باخبر می شوند و برای جستار به آنها غرض می گیرید که کارتان را طی عصر جبران کنید. این اسلوب انگیزه ایجاد استرس می شود؛ چراکه عصر، زمانی که روز رو بوسیله انتها است، شما درمانده هستید و ممکن است که هنوز کارتان را شروع نکرده باشید.

پس بهتر است درون این حالت، انتظارات واقع بینانه داشته باشید. عصرها برای اجرا کارتان ۱ روزگار حین در نظر بگیرید و بعد از آن بخوابید یا در صورت تمایل، سریال موردعلاقه تان را ببینید؛ از طرف دیگر، عصری که پیش ِروی شماست عاری داشتن هیچ برنامه ای بخاطر آن، دلهره آور است. کاری را که می خواهید انجام دهید، انتخاب کنید و آن را در عرض ۱ ساعت بوسیله سرانجام برسانید. دنباله دادن به کار هنگامی که خسته هستید بی ذهنی است؛ چراکه حاصل تعریفی نخواهد داشت. پس بهتر است مدت عمل کار را کوتاه اما مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش در دید بگیرید. حتما بخوانید: چطور کمتر فرمان کنیم ولی مولود بهتری بگیریم؟ ۹. از اپلیکیشن ها معاون بگیرید

اگر سرتان اشفته است و نمی توانید تمرکز کنید و قبل از ابتدا فرمان نیاز به کمی آرامش و تمرکز دارید، از اپلیکیشن های مدیتیشن استفاده کنید. اپلیکیشن هایی بود دارند که به تمرکز و آرامش و حضورذهن شما کمک می کنند؛ همچنین برخی اپلیکیشن ها آهنگ های خاصی را پخش می کنند که بخاطر یک بی راه آرامش مدخل ۳۰دقیقه ای بسیار مؤثر هستند. فقط کافی است که در مایه تسلی ترین وضعیت مقدور قرار بگیرید و به موسیقی گوش کنید. ۱۰. به خودتان مزد بدهید

البته نیت از این پند این نیست که مبلغ زیادی را بخاطر یک جلسه ماساژ پرداخت کنید؛ البته چنانچه مایل به انجام آن هستید، هیچگاه مشکلی ندارد. منظور از پاداش، کارهایی است که کارمایه و انگیزه شما را در کشش روز تقویت می کنند. مثلا می توانید صبحانه خود را در بالکن خواه هوای آزاد و در آرامش تمام بخورید یا بعدازظهر یک دوش آرامش بخش بگیرید. می توانید بعد از انجام کامل کارها خودتان را بوسیله یک شام خوب مهمان کنید. در هر صورت اگر دریافت چنین مزد هایی خوشدل تان می کند، آنها را به دستور کار خود افزودن کنید. تو دنباله بخوانید: ۲۵ استراتژی یک فریلنسر موفق؛ با پاسداری این نکات بیشترین درآمد را داشته باشید

مجموعه آموزشی کسب وکار به روش اساتید هارواردکسب وکار را بوسیله متد دانشگاه هاروارد بیاموزید.

94،400 تومان63،500 تومانمشاهده محصول